Verschillende fashion webshops
De strategie van fashcom begint met kwaliteit, service en plezier. Ze zijn het afgelopen jaar hard gegroeid met verschillende fashion webshops en portals. Eens zien hoe het er in Nijverdal aan toe gaat!
Jeroen, vertel eens over fashcom!
Jeroen: In 2011 zijn we gestart met boxers.nl. In de loop der jaren zijn daar een aantal andere shops bijgekomen: sokken.nl, zwembroeken.nl en shirts.nl. Zo hebben we eigenlijk in de loop der jaren een behoorlijke groei doorgemaakt.
En we zijn ook met andere categorieën begonnen. Vooral om volume te creëren. Om zo betere afspraken te kunnen maken met onze leveranciers, maar ook met Post NL, etcetera.
De ontwikkeling
Welke ontwikkeling maakt fashcom door?
Jeroen: We maken de ontwikkeling door dat we zelf zijn gestart met onze eigen buitenlandse webshops. In België: boxers.be en sokken.be.
En daarnaast beginnen marketplaces ook een steeds belangrijkere rol te spelen, zoals Amazon in Duitsland, maar ook een Bol.com in Nederland.
En hoe speelt de Jong & Laan hierin een rol voor jullie?
Jeroen: Ja, in een groeiende organisatie komen veel nieuwe vraagstukken voor. Waar we voorheen misschien per kwartaal een rapportage kregen, hebben we nu maandelijks inzichtelijk welke cijfers er zijn en we kunnen daarop sturen.