Het mooie van mijn werk voor mkb+ klanten
Voor mij is het type klant belangrijk in mijn werk. We hebben hoofdzakelijk met grotere mkb klanten. Dit heeft voor mij als voordeel dat ik direct contact heb met de directeur en periodiek aan tafel te zitten. Daarnaast spelen er bij onze klanten verschillende vraagstukken waardoor je wordt uitgedaagd en vaak moet schakelen/samenwerken met specialisten uit andere disciplines.
We maken veel gebruik van het financiële dashboard in Visionplanner of bouwen een dashboard in Power BI speciaal afgestemd op de wensen van de klant.
De afwisseling tussen het klantcontact aan de ene kant en het opstellen van diverse (cijfermatige) rapporten aan de andere kant, maakt mijn werk zo leuk. In combinatie met de wisselende vraagstukken en uitdagingen van mijn klanten, ben ik echt een totaal-adviseur.
We hebben niet alleen op onze vestiging, maar binnen heel de Jong & Laan veel aandacht voor de ontwikkeling van automatisering bij klanten. We maken veel gebruik van het financiële dashboard in Visionplanner of bouwen een dashboard in Power BI speciaal afgestemd op de wensen van de klant.
Door hier continu aandacht aan te besteden en klanten de laten zien waar (tijd)winst te behalen valt, blijft er meer tijd over om als adviseur op te treden.
Mijn collega Mariska verwoordde het al mooi in haar blog: “Ik ben meer een soort huisarts voor bedrijven”. Zo voelt het ook echt. Als het gaat om administratieve vraagstukken, belastingzaken of subsidies dan komen zij bij mij en is het aan mij om hen zo goed mogelijk te adviseren.