Regelmatig bij klanten op het erf
Ik ben regelmatig te vinden bij klanten op het erf of ze komen bij ons op kantoor. Het is maar net waar de voorkeur voor hen naar uitgaat. Ik ga dan met ze in gesprek over bijvoorbeeld het eventueel uitbreiden van de onderneming, of ik zoek voor ze uit of er agrarische subsidies zijn waar ze mogelijk voor in aanmerking komen.
Het bedrijf is voor deze gepassioneerde ondernemers een manier van leven en een levenswerk.
Daarnaast gebruiken we veel dashboarding. Eerst denk je misschien, daar zitten die boeren toch helemaal niet op te wachten? Maar vergis je niet, de interesse in hoe hun agrarische onderneming draait, is groot. Het bedrijf is voor deze gepassioneerde ondernemers een manier van leven en een levenswerk.
Hoe meer inzicht ik kan geven aan klanten, hoe inhoudelijker de gesprekken worden. Er is een vertrouwensband met al mijn klanten. Dit zorgt ervoor dat ik mijn advies open en eerlijk kan en durf te geven. Dit geldt eigenlijk in wisselwerking ook van klant naar mij en dat vind ik juist zo fijn. We spreken dezelfde taal.
Impact van keuzes
Ik maak de impact van keuzes inzichtelijk en kijk samen met de ondernemer naar wat voor hem/haar het beste is om te doen. Het spanningsveld tussen de wet- en regelgeving en de manier hoe ik mijn klanten adviseer zorgt voor veel uitdaging!
De combinatie van het persoonlijke en oprechte contact met ondernemers en de toegevoegde waarde die ik voor hen kan zijn in verschillende gesprekken en werkzaamheden, maakt dat ik zo blij word van mijn werk en mijn functie.
Zie jij jezelf werken samen met agrarische ondernemers? En natuurlijk een leuk team aan collega's? Laten we dan eens contact hebben!